+36 1 780 8130info@myrtis.hu

Hírek

Kövesd figyelemmel híreinket!

Hogyan használjuk a LinkedIn-t marketing célokra?

Itthon a közösségi média kifejezést hallva mindenki a Facebookra asszociál, pedig a felmérések alapján megfigyelhető, hogy a felhasználók egyre nagyobb arányban fordulnak más platformok felé is. Magyarországra leginkább az Instagram, valamint a Snapchat tört be – melyek főként a fiatalok körében hódítanak -, de a nyugati országokban jelentős szerepet tölt be a Twitter és a LinkedIn is.

linkedin

Etikus kommunikáció – Mire figyeljünk?

A kommunikáció legfontosabb elemei a hitelesség és az etikus működés, hiszen a bizalmat megtartani és növelni csak így lehet. A reklámoknak – jelen esetben ezalatt minden marketing tevékenységet értünk – van egy mögöttes tartalma is, melyet sokszor a készítők nem vesznek számba, pedig ez okozhatja a legnagyobb károkat.

Alternatív marketing megoldások hatékonysága

Legutóbb a user generated contentről írtunk, melynek ügynökségi szempontból hátránya, hogy kevésbé tudjuk befolyásolni, inkább csak sodródunk az árral és próbálunk mindenre úgy reagálni, hogy előnyünkre váljon. De a kommunikációs világ megváltozásával más alternatív marketing eszközök is létrejöttek, melyeket viszont kifejezetten irányított reklámcélokra is fel lehet használni.

A gerillamarketing nem új keletű eszköz, inkább csak a konkrét módszerei fejlődnek. Összességében a gerillamarketing lényege olyan alacsony költségvetésű, kreatív reklámcélú akció létrehozása, mely figyelemfelkeltő, esetenként meghökkentő vagy megmosolyogtató. Hatékonysága éppen az ötletességében rejlik, mely egyrészt magával ragadja a fogyasztót, másrészt arra ösztönzi, hogy másokkal is megossza az élményt.

User generated content, mint a márkakommunikáció eleme

Mondanunk sem kell, hogy a kommunikációs iparág mennyire megváltozott az elmúlt 15 évben, hiszen ez már szinte klisé. A változás egyik fő elindítója az információ terjedésének óriási mértékű felgyorsulása, mely teljes mértékben átrendezte az erőviszonyokat.

A közösségi média oda-vissza kommunikációt és azonnali visszacsatolási lehetőséget tesz lehetővé: így született meg a user generated content (UGC) fogalma is.

Instagram, Snapchat és a többiek: A Story-háború

Korábban írtunk már az Instagram és Snapchat között kialakult vetélkedésről, amit az Instagram egyre jobban próbál kiélezni, közben pedig újabb szereplők is csatlakoztak a felhasználókért folyó harchoz. Az elmúlt hetekben ráadásul számos új funkcióval próbálnak az alkalmazások felülkerekedni egymáson – nézzük, hogy áll most a „háború”!

A zene az kell! Vagy nem?

Nálunk az irodában a mindennapi munka zene mellett zajlik, kollégáink nagy örömére – legalábbis, eddig senki nem panaszkodott. 😉 Az egyhangúság elkerülése céljából különböző online rádiókat, illetve lejátszási listákat szoktunk hallgatni, és természetesen a hozzáférés szabad, bárki kedve szerint válthat.

Scrabble Juniorral a gyermekekért!

Adni csodálatos érzés – és nem csak karácsonykor! A tudat, hogy szép pillanatokat okozhatunk valakinek, mindennél jobb. Éppen ezért örültünk, amikor a Mattel-lel együttműködve 112 Scrabble Junior társasjátéknak kereshettünk új otthont.

Márkajelenlét az Instagramon – Hogyan csináljuk jól?

Az Instagram napról-napra több száz millió felhasználót vonz, a különböző márkák és vállalatok – kisebbek és nagyobbak egyaránt – pedig folyamatosan azon vannak, hogy ennek a széles közönségnek a figyelmét felhívják magukra. Az Instagram jellegéből fakadóan azonban be kell látnunk, hogy teljesen más stratégiára van szükség, mint a többi social media felületen. 

Instant jókedv, avagy kutya az irodában

A Myrtis Creative dolgozói körében eddig sem volt elhanyagolható az egy főre jutó kisállatok száma, most azonban újabb taggal bővült a Myrtis-kedvencek csapata: főnökünk, Tamás néhány hete egy imádnivaló kutyus, Kekszi gazdája. Kekszi azóta már többször meglátogatott minket az irodában, amivel – mondanunk sem kell – mindig sikerült feldobnia a napunkat!

Snapchat vs. Instagram Stories

Az elmúlt hetek közösségi média platformjaiban történt újdonságok közül a legjelentősebb egyértelműen a Snapchat és az újonnan bevezetett Instagram Stories közti „háború” kitörése volt. A nagy kérdés azonban továbbra is az, hogy melyik felület kerül majd ki győztesen a harcból, illetve, hogy hogyan változik a Snapchatet és az Instagramot használók száma és kor szerinti megoszlása.