+36 1 780 8130info@myrtis.hu

Hírek

Kövesd figyelemmel híreinket!

User generated content, mint a márkakommunikáció eleme

Mondanunk sem kell, hogy a kommunikációs iparág mennyire megváltozott az elmúlt 15 évben, hiszen ez már szinte klisé. A változás egyik fő elindítója az információ terjedésének óriási mértékű felgyorsulása, mely teljes mértékben átrendezte az erőviszonyokat.

A közösségi média oda-vissza kommunikációt és azonnali visszacsatolási lehetőséget tesz lehetővé: így született meg a user generated content (UGC) fogalma is.

Instagram, Snapchat és a többiek: A Story-háború

Korábban írtunk már az Instagram és Snapchat között kialakult vetélkedésről, amit az Instagram egyre jobban próbál kiélezni, közben pedig újabb szereplők is csatlakoztak a felhasználókért folyó harchoz. Az elmúlt hetekben ráadásul számos új funkcióval próbálnak az alkalmazások felülkerekedni egymáson – nézzük, hogy áll most a „háború”!

A zene az kell! Vagy nem?

Nálunk az irodában a mindennapi munka zene mellett zajlik, kollégáink nagy örömére – legalábbis, eddig senki nem panaszkodott. 😉 Az egyhangúság elkerülése céljából különböző online rádiókat, illetve lejátszási listákat szoktunk hallgatni, és természetesen a hozzáférés szabad, bárki kedve szerint válthat.

Scrabble Juniorral a gyermekekért!

Adni csodálatos érzés – és nem csak karácsonykor! A tudat, hogy szép pillanatokat okozhatunk valakinek, mindennél jobb. Éppen ezért örültünk, amikor a Mattel-lel együttműködve 112 Scrabble Junior társasjátéknak kereshettünk új otthont.

Márkajelenlét az Instagramon – Hogyan csináljuk jól?

Az Instagram napról-napra több száz millió felhasználót vonz, a különböző márkák és vállalatok – kisebbek és nagyobbak egyaránt – pedig folyamatosan azon vannak, hogy ennek a széles közönségnek a figyelmét felhívják magukra. Az Instagram jellegéből fakadóan azonban be kell látnunk, hogy teljesen más stratégiára van szükség, mint a többi social media felületen. 

Instant jókedv, avagy kutya az irodában

A Myrtis Creative dolgozói körében eddig sem volt elhanyagolható az egy főre jutó kisállatok száma, most azonban újabb taggal bővült a Myrtis-kedvencek csapata: főnökünk, Tamás néhány hete egy imádnivaló kutyus, Kekszi gazdája. Kekszi azóta már többször meglátogatott minket az irodában, amivel – mondanunk sem kell – mindig sikerült feldobnia a napunkat!

Snapchat vs. Instagram Stories

Az elmúlt hetek közösségi média platformjaiban történt újdonságok közül a legjelentősebb egyértelműen a Snapchat és az újonnan bevezetett Instagram Stories közti „háború” kitörése volt. A nagy kérdés azonban továbbra is az, hogy melyik felület kerül majd ki győztesen a harcból, illetve, hogy hogyan változik a Snapchatet és az Instagramot használók száma és kor szerinti megoszlása. 

Legal Meetup az online marketingről

Ma részt vettünk egy reggelivel egybekötött legal meetup-on, melynek témáját az online marketing sajátos jogi vonatkozásai adták. Simicz Tamás, a Myrtis ügyvezetője és Bitai Zsófi ügyvéd a Facebook-kal kapcsolatos jogi szabályozásokról tartottak egy érdekes, interaktív előadást.

Edutus prezentáció

Account Managerünk, Princz Viki az Edutus Főiskola hallgatóinak tartott előadást az online marketing sajátosságairól és a Myrtis Creative munkájáról! Viki az előadásában bemutatta a legfontosabb közösségi média csatornákat, illetve azt, hogy mit, hol és kinek érdemes kommunikálni, azaz hogyan használjuk a közösségi médiát a gyakorlatban.

Így ünnepeltük a Nőnapot

Nőnap alkalmából élettel, színekkel és illatokkal telt meg a Myrtis iroda! Főnökünk nemcsak a munkatársak napját dobta fel a virágos meglepetéssel, hanem ügyfeleinkét is. 🙂